De voorbereidingen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Diana Linden - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Diana Linden - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 Juli 2015 | Nederland, Sint-Oedenrode

Nog drie weekjes en dan vertrek ik naar Tiblisie.
Annet is daar nu al een week en ze geeft ook aan dat het een enorme ervaring is.
Ik ga nog extra bagage bijkopen zodat ik meer spullen kan meenemen voor de kinderen daar.
Mijn paspoort is klaar, de inentingen zijn geregeld, de dekking bij de reisverzekering en de zorgverzekering zijn omgezet naar werelddekking.
Het enige nadeel is nu nog mijn schouder die maar niet wil herstellen zoals ik gehoopt had na mijn schouderoperatie. Ik blijf beperkt in mijn bewegingen en de pijn blijft steeds aanwezig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint-Oedenrode

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

De voorbereidingen
Diana

Actief sinds 07 Juli 2015
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 1270

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: